;
Ga naar de inhoudMet e-mailmarketing bereik je een specifieke doelgroep met de juiste boodschap op het juiste moment.
Er gaat geen dag voorbij of je ontvangt in je mailbox wel een nieuwsbrief of e-mail van een bedrijf waar je klant bent of waar je interesse in hebt. Deze bedrijven hebben het begrepen, want e-mailmarketing is een krachtig én effectief marketingmiddel om (potentiële) klanten te bereiken.
Deze vorm van marketing is zeer toegankelijk en ook nog eens persoonlijk. Jij stuurt aanbiedingen en acties direct naar de mailbox van (kandidaat-) klanten. Jouw bedrijf blijft op hun netvlies passeren en ze worden gestimuleerd om een aankoop te overwegen. Met de juiste instellingen zorg je trouwens voor extra verkeer naar je website. Altijd interessant voor jouw bedrijf én voor Google.
Laat e-mailmarketing over aan COWIRE.
De tijd van lukraak nieuwsbrieven versturen, ligt (gelukkig) al lang achter ons.
Nieuwsbrieven versturen is wel enkel interessant wanneer de inhoud relevant is én een meerwaarde is voor de lezer. Denk daarom goed na over het doel van je boodschap:
Iedere doelstelling vereist een andere manier van communiceren en een andere strategie.
COWIRE verzorgt al jouw e-mailcampagnes: van strategiebepaling tot het ontwerpen van de nieuwsbrieven en de analyse van de resultaten.
Ook de copywriting kunnen we aanbieden.
E-mails versturen kan ook allemaal automatisch gebeuren. Zo hoef je niet iedere keer opnieuw een e-mail in te plannen. De e-mails worden geactiveerd op basis van acties van websitebezoekers of klanten.
Voorbeeld: je hebt een interessant gratis e-book dat ze vanop jouw website kunnen downloaden. Na het downloaden krijgen de geïnteresseerden automatisch en op gerichte tijdstippen e-mails over jouw gerelateerde diensten.
Niet opdringerig, maar toch wel relevant.
Wedden dat je op die manier heel wat mensen over de aankoopstreep trekt?
COWIRE tekent de e-mailflow uit, maakt de campagne aan en lanceert ze. Deze campagne wordt constant bijgestuurd en gemonitord. Het is immers heel belangrijk dat de automatische mails goed getimed, gepersonaliseerd en hyperrelevant zijn voor de lezer. De kans dat deze e-mails worden geopend en dat er wordt doorgeklikt naar de website is dan groter.
Personalisation — it is not about first/last name. It’s about relevant content.