Wees niet tevreden met alleen aanwezig zijn, maar word gevonden.
Ben je het beu om achter je concurrenten te staan in Google?
Investeer daarom vandaag nog in een SEO-audit en maak je klaar om je online aanwezigheid naar een hoger niveau te tillen!
Mensen zijn meer dan ooit online en gebruiken meermaals per dag zoekmachines zoals Google. Goed gevonden worden, is dus cruciaal.
Een SEO-audit is de eerste stap naar een succesvolle online aanwezigheid.
Investeer dan in zoekmachine-optimalisatie (SEO) om hoger te scoren in de zoekresultaten en je doelgroepen te bereiken.
We gaan steevast the extra mile voor iedere klant.
We vinden het cruciaal dat jij als klant snapt wat wij voor je doen.
Je kan bij ons terecht voor alles van online marketing.
Jij wil maar één ding: resultaat. Wel, dat is exact waar wij voor gaan.
Enkele cijfers:
Zorg er dus voor dat je de concurrentie een stap voor blijft en maximaliseer je online potentieel met een SEO-audit.
Zo vinden meer mensen jouw website, en minder die van je concurrentie 🙂
Een SEO-audit is een grondige evaluatie van de verschillende aspecten van je website die een invloed hebben op de organische zoekresultaten.
Ons ervaren team van SEO-specialisten zal jouw website vanuit technisch oogpunt, de kwaliteit van de inhoud en het linkprofiel beoordelen om zwakke punten te identificeren en mogelijkheden tot verbetering voor te stellen.
Wat kun je verwachten van onze SEO-audit:
Het resultaat is een SEO-adviesrapport met duidelijke implementatiestappen om de positie van je website in online zoekresultaten te verbeteren.
Dit traject komt in aanmerking voor een subsidie van 30% via de kmo-portefeuille.
SEO staat voor Search Engine Optimization (NL: Zoekmachine-optimalisatie) en is een techniek met als doel een betere zichtbaarheid van een website of webpagina in de organische resultaten van de zoekmachines.
SEA staat voor Search Engine Advertising. Via zoekmachine-adverteren koop je advertentieruimte waardoor je website als één van de eerste opties in de zoekresultaten wordt getoond. Naast de organische resultaten verschijnen in Google ook de gesponsorde koppelingen die je rechts en bovenaan ziet wanneer je een zoekterm intikt. Als je voor zoekmachine-adverteren kiest, kom je daar ook tussen te staan. Je kiest zelf de zoektermen en betaalt alleen als iemand op je advertentie klikt en dus op je website terechtkomt.
De duur van een SEO-audit varieert afhankelijk van de grootte van je website en de diepgang van de analyse. Over het algemeen duurt een audit gemiddeld 1 à 2 weken.
Zeker! Cowire is een geregistreerd dienstverlener voor de kmo-portefeuille voor de pijlers Advies (registratienummer: DV.A241120) en Opleiding (registratienummer: DV.O241121) op vlak van online marketing.
Dit traject komt in aanmerking voor een subsidie van 30% voor kleine ondernemingen en een subsidie van 20% voor middelgrote ondernemingen via de kmo-portefeuille.
Wil je graag meer weten over wat deze interessante maatregel voor jouw bedrijf kan betekenen? Als geregistreerd dienstverlener begeleiden wij jou graag bij de aanvraag van deze subsidie.
Een SEO-audit is een waardevol instrument om de online zichtbaarheid en prestaties van een website te verbeteren. Maar wat kost een SEO-audit nu precies?
Wij bieden de grondige analyse en het uitgebreide en gedetailleerde rapport aan voor slechts 450 euro + btw. Onder aftrek van de subsidie kmo-portefeuille (30%) bedraagt jouw netto-investering slechts 315 euro + btw.
Investeer vandaag nog in een SEO-audit en neem gerichte maatregelen om jouw online zichtbaarheid te vergroten.
Een SEO-audit is een eerste, belangrijke stap maar daar eindigt het niet. Het rapport bevat alle informatie om zelf aan de slag te gaan met zoekmachine-optimalisatie.
Wil je de implementatie van deze SEO-suggesties liever uitbesteden? Wij nemen graag de optimalisatie van jouw website op, zodat jij je volledig kan focussen op je business.
SEO is geen eenmalige inspanning, het is een doorlopend proces. Waarom? Zoekalgoritmes veranderen regelmatig, dus wat vandaag werkt, kan morgen verouderd zijn. Concurrenten werken ook aan hun SEO, dus stilstand betekent achteruitgang. Door continu te optimaliseren en up-to-date te blijven, behoud je een voorsprong.
Groeien