;
Ga naar de inhoudOntdek de kracht van adverteren via LinkedIn. Advertenties op LinkedIn kunnen zeer effectief zijn, mits je ze goed inzet.
LinkedIn heeft wereldwijd meer dan een half miljard gebruikers. Het is net iets anders dan de andere sociale mediaplatformen,
omdat het zich enkel focust op zakelijke contacten. Alles draait om werk, cases en carrièrekansen.
Daarom biedt dit platform andere opportuniteiten dan Facebook Ads en Instagram Ads. Op LinkedIn richt je advertenties specifiek op mensen die passen bij jouw business. Voorbeelden van advertenties zijn: nieuwe tools, white papers, interessante cases, vacatures,…
Adverteren op LinkedIn? A piece of cake for COWIRE.
Het bijzondere aan Cowire en Geert's werk is dat hij niet alleen oppervlakkige cosmetica doet, maar echt in de diepte gaat.Ook met de LinkedIn-kennis van Geert ben ik nu veel beter gepositioneerd. Er zijn veel webdesigners, maar echt goede zijn er weinig... Geert behoort tot de beste ;-).
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld en ideaal voor B2B-marketeers die nieuwe potentiële klanten willen bereiken.
De voordelen van adverteren op LinkedIn:
Op LinkedIn delen gebruikers heel concrete informatie over zichzelf, het bedrijf waar ze werken, hun functie, hun interesses, hun skills, …
Zo is de kans heel groot dat jouw advertenties, mits de juiste targeting uiteraard, op de juiste schermen terechtkomen.
Ook kan je websitebezoekers of bekende contacten en accounts opnieuw bereiken door gebruik te maken van ‘gematchte doelgroepen’. Je plaatst hiervoor een tag op je website (Insight Tag). Hiermee worden ook lookalike doelgroepen ingeschakeld.
Klinkt allemaal heel technisch, vind je niet?
Wel, COWIRE kent zijn weg op LinkedIn om alles goed in te stellen.
Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.