LinkedIn adverteren

-

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld.

Maar hoe begin je nu te adverteren op LinkedIn?
Je weet het niet en hebt ook de tijd niet om erachter te komen.

Advertenties op LinkedIn kunnen heel effectief zijn, maar dan moet je ze wel goed inzetten.

Let’s talk business on LinkedIn?

hero_groeien

DE KRACHT VAN ADVERTEREN VIA LINKEDIN bereik de doelgroep die perfect bij jouw business past

LinkedIn heeft wereldwijd meer dan een half miljard (!) gebruikers. Het is net iets anders dan de andere sociale mediaplatformen, omdat het zich enkel focust op zakelijke contacten. Alles draait om werk, cases en carrièrekansen.

Daarom biedt dit platform andere opportuniteiten dan Facebook en Instagram Ads. Op LinkedIn richt je advertenties specifiek op mensen die passen bij jouw business. 

Met onze bewezen strategieën en diepgaande kennis van het platform, transformeren we simpele campagnes in boeiende verhalen die je doelgroep vastgrijpen en overtuigen. Wij weten precies hoe we LinkedIn kunnen laten werken in jouw voordeel.

Of je nu een doorgewinterde ondernemer bent die zijn merk wil versterken, of een nieuwkomer die zijn eerste stappen zet in de wereld van LinkedIn-adverteren, we hebben de tools en tactieken om aan jouw specifieke behoeften te voldoen.

Adverteren op LinkedIn? Why worry when you can Cowire?

Groeien-Cowire-ijsje-sprenkels-in-Cowire-kleuren3
Klantgedreven

We gaan steevast the extra mile voor iedere klant.

Mensentaal

We vinden het cruciaal dat jij als klant snapt wat wij voor je doen.

Alle specialisten op één plek

Je kan bij ons terecht voor alles van online marketing.

Focus op resultaat

Jij wil maar één ding: resultaat. Wel, dat is exact waar wij voor gaan.

Jouw uitdaging

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld. Ideaal dus als je nieuwe potentiële klanten wilt bereiken, zeker wanneer je aan bedrijven verkoopt (B2B).

Maar hoe begin je daar nu te adverteren? Je weet het niet en hebt ook de tijd niet om erachter te komen.

boxarrow-green-to-right
boxarrow-green-to-down

Ons voorstel

Wij zetten voor jou een LinkedIn-advertentiecampagne op. Onze experten gebruiken daarbij verschillende advertentievormen en uitgebreide targetingmogelijkheden (zoals functietitel en bedrijfstak) om je doelgroep effectief te bereiken. Advertenties op LinkedIn kunnen heel effectief zijn, maar dan moet je ze wel goed inzetten.

Wat we concreet voor je doen:

boxarrow-yellow-to-down

Jouw resultaat

Groeien-Cowire-ijsje-sprenkels-in-Cowire-kleuren3

JUST IN CASE

FAQ Je hebt een vraag? Dan hebben wij hier een antwoord.

(Of je komt even op de koffie, da's nog gezelliger)
  • LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld
  • Je adverteert op het grootste online netwerk voor professionals wereldwijd
  • Je kan ook targetten op functietitel, professionele anciënniteit, bedrijfstak, bedrijfsgroottes, diploma’s
  • Ideaal om een zakelijk event of beurs te promoten
  • Je zakelijk netwerk wordt steeds groter
  • Heel veel kans om de juiste doelgroep te bereiken
  • Controle over het budget
  • Duidelijk inzicht in de resultaten.

Er zijn verschillende soorten LinkedIn-advertenties die bedrijven kunnen gebruiken om hun doelgroep te bereiken en hun marketingdoelen te behalen:

  • Gesponsorde content: Advertenties in de LinkedIn-nieuwsfeed.
  • Gesponsorde InMail: Gepersonaliseerde berichten die naar gebruikers worden gestuurd.
  • Tekstadvertenties: Simpele tekstadvertenties die aan de zijkant of bovenaan de interface worden weergegeven.
  • Dynamische advertenties: Zeer gepersonaliseerde advertenties op basis van gebruikersprofielinformatie.
  • Displayadvertenties: Visuele advertenties in de vorm van banners.

Er zijn verschillende redenen waarom mensen ervoor kiezen om LinkedIn-advertenties uit te besteden aan specialisten:

  • Expertise: LinkedIn-advertenties vereisen kennis en expertise op het gebied van advertentiecampagnes, targetingopties, biedstrategieën en analyse van gegevens.
  • Tijdbesparing: het beheren van een effectieve LinkedIn-advertentiecampagne vergt tijd en inspanning. Door het uitbesteden van je LinkedIn-advertenties kun je deze verantwoordelijkheid overdragen aan experts, zodat jij je kunt concentreren op andere belangrijke taken binnen je bedrijf.
  • Optimalisatie van resultaten: LinkedIn-advertentiecampagnes vereisen voortdurende monitoring en optimalisatie om de beste resultaten te behalen. Professionals die gespecialiseerd zijn in het beheren van LinkedIn-advertenties hebben de vaardigheden en tools om campagnes voortdurend te analyseren, te testen en te optimaliseren.
  • Targeting en segmentatie: een professionele marketeer die bekend is met de targetingopties van LinkedIn kan je helpen om je advertenties te optimaliseren voor maximale relevantie en impact, waardoor je je doelgroep effectiever kunt bereiken.
  • Kostenbeheersing: een ervaren professional kan je helpen om je advertentiebudget efficiënt te beheren en te maximaliseren, waardoor je de kans op verspilling van advertentie-uitgaven verkleint.
Maxim van Cowire

Klaar voor de sprong in je online marketing?
COWIRE is je partner in crime.