;
Ga naar de inhoudVia doelgerichte advertenties op Facebook kan je heel gericht jouw doelgroep bereiken. Cowire zorgt voor advertenties op maat met voortdurende optimalisaties.
Wist je dat Facebook eind 2020 wereldwijd 1,79 miljard actieve gebruikers had, waarvan 8 miljoen in België? 80 % van de Belgische gebruikers logt één keer per dag in en 54 % meerdere keren per dag. Wil je consumenten bereiken, dan is Facebook een ideaal medium.
Daartegenover staat dat amper 43 % van de Belgische bedrijven een Facebook-bedrijfspagina heeft. Meer dan de helft van de bedrijven mist zo een grote kans op zichtbaarheid. Dit terwijl hun doelgroep manifest op Facebook aanwezig is.
Facebook ontwikkelde een uitgekiende advertentietool. Ondertussen is die uitgegroeid tot een heuse marketingmachine. Adverteren op Facebook is de dag van vandaag een echt vak geworden in vergelijking met vroeger.
Cowire is een krak in adverteren, op ons kan je hiervoor rekenen.
Op zoek naar meer resultaat op Facebook? Praat met Cowire.
De expertise in social media is bij ons het meest waardevolle aangezien onze verkoop hierop is afgestemd. De communicatie loopt vlot en wordt snel beantwoord. Er is een constructieve en snelle opvolging. Wij hebben Cowire al doorgegeven aan verschillende bevriende ondernemers.
Met de advertentietool van Facebook heb je oneindig veel targetingmogelijkheden. Eerst en vooral bepaal je de demografische gegevens (geslacht, leeftijd, land, beroep …). Dan kies je de interesses van jouw doelgroep. Hier kan je heel ver in gaan. Wanneer je dit goed instelt, komt de advertentie in de nieuwsfeed van jouw doelpubliek. Je kan zelfs identiek dezelfde doelgroep van jouw concurrenten instellen.
Bezoekers van jouw website hebben interesse in wat je verkoopt of aanbiedt. Via remarketing zorgen we ervoor dat ze via juist ingestelde advertenties jouw bedrijf opnieuw tegenkomen op Facebook. Zo laten we jouw producten opnieuw weergeven aan bezoekers die deze producten hebben bekeken of ze aan hun winkelwagentje hebben toegevoegd zonder te kopen. Hoe vaker je op hun netvlies verschijnt, hoe meer kans dat ze ooit een aankoop doen. Opnieuw is dus hier de juiste bepaling van de doelgroep cruciaal.
You can use social media to turn strangers into friends, friends into customers, and customers into salespeople.