Storybuilding
Content waarmee je klanten wint
Wij creëren content met impact: je bereikt meer mensen, vindt sneller nieuwe klanten en overtuigt hen vaker om voor jouw business te kiezen.
Verhaallijnen die blijven hangen.
Wij vertellen ze graag!

CONTENTCREATIE ontdek de kracht van verhalen
‘Er was eens’ is wellicht één van de sterkste verhaallijnen ter wereld. Maar hoe bouw je een sterk verhaal op? Wel, een sterk verhaal is er eentje dat je doelgroep aanspreekt, raakt of in beweging zet. Lijkt gemakkelijk, niet? En toch blijken heel wat adverteerders net daar in de fout te gaan: zij schrijven een verhaal dat vooral henzelf aanspreekt.
Het evenwicht zoeken tussen wat jij wil vertellen en wat je doelgroep wil horen over jou, is een hele acrobatentoer. De juiste verhaallijn vinden met de juiste woorden en in de juiste toon, dat is het recept van goede storytelling. Zo breng je je merk als het ware tot leven en kijkt je doelgroep al snel reikhalzend uit naar het volgende hoofdstuk van je verhaal. Et voilà: relatie opbouwen met mijn doelpubliek? Check!
Met onze gecombineerde expertise in copywriting, fotografie en videoproductie, smeedt Cowire verhalen die emoties opwekken, nieuwsgierigheid prikkelen en conversaties starten. Want dit is meer dan marketing; dit is het creëren van een beleving. Samen bouwen we niet alleen aan content, maar aan een connectie.
We gaan steevast the extra mile voor iedere klant.
We vinden het cruciaal dat jij als klant snapt wat wij voor je doen.
Je kan bij ons terecht voor alles van online marketing.
Jij wil maar één ding: resultaat. Wel, dat is exact waar wij voor gaan.
Jouw uitdaging
Je kruipt in je pen, maar je krijgt het niet op papier. Of toch niet met overtuiging.
Je begrijpt dat iedereen vandaag aan de slag kan met de laatste iPhone om prachtige familiekiekjes te trekken, maar beelden die je product of dienst doen stralen toch heel andere koek is.
Je beseft dat schattige video’s van kittens die verschieten als ze komkommers zien goud waard zijn op je socials. Maar hoe komt dat? Kan ik ook impactvolle video’s maken die mensen willen delen van mijn product of dienst?
Dat weet je niet. En je hebt het te druk om er tijd in te steken.
Ons voorstel
Al die content? Wij maken ze voor jou.
Geschreven (copywriting en storytelling) en/of visueel (fotografie en video).
Zo heb je straks tekst en beeld voor je:
- Website
- Webshop
- Blogs
- E-mails
- Nieuwsbrieven
- Sociale media.
Jouw resultaat
- Je content krijgt meer impact: je bereikt meer mensen, vindt sneller nieuwe klanten en overtuigt hen vaker om voor jouw business te kiezen
- Je blijft zichtbaar en maakt indruk op sociale media
- Je bouwt een vertrouwensband op met klanten en prospects
- De authentieke verhalen bevorderen het vertrouwen en de loyaliteit
- Door onze strategisch opgebouwde verhalen wordt je merk herkenbaar en onderscheidend in de markt.

JUST IN CASE
FAQ Je hebt een vraag? Dan hebben wij hier een antwoord.
Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van contentbuilding?
- Expertise en ervaring: wij beschikken over een team van professionals met gespecialiseerde vaardigheden en ervaring in het creëren, optimaliseren en verspreiden van content. Jij kan profiteren van deze expertise zonder zelf een team vanaf nul te hoeven opbouwen.
- Tijdsbesparing: het creëren en beheren van content kan veel tijd in beslag nemen
- Consistente kwaliteit: zo behoud je een sterke online aanwezigheid zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de content
- Creativiteit: wij kunnen frisse inzichten en ideeën inbrengen, wat leidt tot meer creatieve en impactvolle content
- Minder stres: het uitbesteden van deze taak vermindert de stress en last op jou als ondernemer, zodat jij je kan concentreren op je kernactiviteiten.
Het uitbesteden van je contentcreatie is een waardevolle investering om je merk te laten groeien en effectief je doelgroep te bereiken.
Wat zijn de voordelen van professionele copywriting?
Professionele copywriting brengt tal van voordelen met zich mee. Onze ervaren copywriters begrijpen hoe ze de juiste toon en stijl moeten gebruiken om je doelgroep aan te spreken. Ze kunnen je kernboodschap duidelijk formuleren en deze krachtig overbrengen. Bovendien zijn ze bedreven in het optimaliseren van teksten voor zoekmachines, wat je online zichtbaarheid vergroot. Door copywriting uit te besteden, bespaar je tijd en ben je verzekerd van hoogwaardige teksten die resultaten opleveren.
Waarom moet ik inzetten op videogetuigenissen?
Jouw klanten zijn de beste ambassadeurs van jouw business. Hun verhaal is de perfecte manier om anderen te overhalen om ook voor jouw bedrijf te kiezen.
Schakel daarom jouw klanten in, laat hen vertellen waarom ze bij jou klant geworden zijn.
Mensen vertrouwen meer op ervaringen van anderen om de juiste keuzes te maken.
Laat deze getuigenissen filmen door een professioneel team en maak een positieve indruk op mogelijke leads.
Wat is de meerwaarde van een bedrijfsfilm?
Een bedrijfsfilm laat geïnteresseerden op een aangename manier kennismaken met je bedrijf. Ze laten de kijker proeven van de locatie, je producten, je diensten en de sfeer.
De impact van een goede bedrijfsfilm is heel groot en brengt gegarandeerd meer leads op. Werk daarom samen met goede videografen. Zij weten hoe ze jouw bedrijf de uitstraling moeten geven die jij wil bereiken.
Zij weten waar ze de klemtoon op moeten leggen en monteren het filmmateriaal zo dat er naar gekeken wordt.
Een goede bedrijfsfilm maakt indruk.
Welke subsidies kan ik bekomen voor een bedrijfsfilm?
Via Flanders Investment and Trade kan je 4.500 euro aan subsidies bekomen voor de externe ontwikkeling én vertaling van digitale internationale commerciële bedrijfscommunicatie:
• meertalige websites of webshops
• een bedrijfsfilm
• sociale media uitgevoerd door externe specialisten.
Meer info: hier.
Contacteer ons voor meer info.
AH ZO? Jij benieuwd naar wat we nog meer doen?
