Leveren je campagnes niet de verwachte resultaten op?
Besteed je budget aan advertenties zonder zichtbare return?
Presteert je website/webshop niet zoals verwacht?
Ben je het beu om achter je concurrenten te staan in Google
Is het een uitdaging om de juiste beslissingen te maken: klopt onze digitale strategie nog? Gebruiken we de juiste kanalen voor onze doelgroep?
Dankzij een audit van je online marketing aanpak vandaag, bieden we je aanbevelingen en quick wins om je online marketinginspanning tastbaar te laten groeien.
Bedrijven groot en klein experimenteren vaak met verschillende online marketing technieken, maar ze halen hier niet altijd de gewenste resultaten. Hierdoor weten bedrijven vaak niet waar ze staan op de digitalle kaart. Nochtans is het belangrijk om de continuïteit van de onderneming te garanderen en de doelstellingen van hun investering ook echt te behalen.
Een grondige analyse van de online marketinginspanningen van je onderneming is een must om te weten waar je nu staat, maar ook om te weten waar je in de toekomst moet op inspelen. Door een online marketing audit kan je de situatie vandaag in kaart brengen, alsook een goed inzicht krijgen in je prestatiecijfers online. Dit is relevant voor zowel owned, paid als earned activiteiten.
Dankzij de online marketing-audit zal je een klare kijk krijgen op de huidige marketing inspanningen met concrete aanbevelingen en quick wins op maat van jouw onderneming. Ontdek hieronder wat is inbegrepen in onze online marketing-audit.
Bij Cowire willen we het onderscheid maken en dat weerspiegelen we in onze aanpak. Kies je voor ons, dan kies je voor:
Jouw vaste contactpersoon ondersteunt jou proactief met deskundig advies en effectieve strategieën
Een team van ervaren marketeers onder 1 dak. Zo heb je meteen alle expertises en vakkennis in huis
We hanteren geen vage beloftes of ingewikkelde plannen. We geloven in een concrete en resultaatgerichte aanpak
Je bent steeds in direct contact met onze experts, wat zorgt voor een snelle opvolging en heldere communicatie
Mis geen kansen meer met een marketingstrategie die niet optimaal presteert. Start vandaag nog met onze online marketing-audit en kijk toe hoe jouw ROI de hoogte in schiet. Win aan inzicht met een audit.
Klik hieronder en zet nu de eerste stap.
Dit traject komt in aanmerking voor een subsidie van 30% via de kmo-portefeuille.
Via een marketing-audit analyseren we alle essentiële onderdelen van je marketing. In onze conclusie maken we een prioriteitenlijst van deze werkpunten op, zodat je ROI-matig de beste keuzes voor aanpassingen kunt maken.
Concurrentie-analyse
Onze concurrentie-analyse biedt een diepgaand inzicht in de online prestaties van jouw concurrenten. We onderzoeken grondig verschillende aspecten van hun digitale aanwezigheid, waaronder hun website, sociale media-activiteiten, betaalde advertenties, e-mailmarketingstrategieën en contentstrategieën. Door de strategieën en tactieken van je concurrenten te analyseren, kunnen we waardevolle inzichten verwerven over wat wel en niet werkt in jouw branche.
Betaalde advertenties-audit
Een betaalde advertentie-audit is een grondige evaluatie van je online advertentiecampagnes om de effectiviteit, efficiëntie en return on investment (ROI) ervan te beoordelen. We bekijken de data binnen de huidige advertising account en maken we aanbevelingen om de account beter te laten presteren. We kijken bijvoorbeeld waar budget wordt verspild, waar de grootste groeikansen liggen, maar vooral ook hoe je campagnes gestructureerd zijn.
Social media-audit
Een social media-audit is een grondige evaluatie en analyse van je online aanwezigheid op diverse sociale mediaplatformen. We analyseren onder meer je aanwezigheid op verschillende sociale mediakanalen, de activiteit op je sociale mediakanalen, de consistentie van branding over je verschillende sociale mediakanalen,….
E-mailmarketing-audit
Via een e-mailmarketing-audit evalueren en analyseren we alle aspecten van een e-mailmarketingstrategie en -uitvoering. Deze audit biedt een diepgaand inzicht in de effectiviteit, relevantie en efficiëntie van de e-mailcampagnes.
Content-audit
Via een content-audit gaan we na of je digitale inhoud bijdraagt aan het bereiken van je doelen, waaronder het bereiken van je doelgroep(en). Deze evaluatie omvat verschillende soorten content, zoals webpagina’s, blogposts, afbeeldingen, video’s en sociale media-inhoud. We analyseren onder meer: relevantie en kwaliteit van de content, sluit content aan bij de doelgroep, brengt content de gewenste boodschap over, is de content consistent,….
De duur van een online marketing-audit kan variëren, afhankelijk van de complexiteit en omvang van je online marketingactiviteiten.
Over het algemeen varieert de doorlooptijd van een audit tussen 2 tot 3 weken.
We streven ernaar om het proces zo efficiënt mogelijk te maken, zodat je snel inzicht krijgt in de verbeterpunten voor je online prestaties.
Een marketing-audit is een waardevol instrument om de online zichtbaarheid en prestaties van een website te verbeteren. Maar wat kost een marketing-audit nu precies?
Wij bieden de grondige analyse en het uitgebreide en gedetailleerde rapport aan voor slechts 1250 euro + btw. Onder aftrek van de subsidie kmo-portefeuille (30%) bedraagt jouw netto-investering slechts 875 euro + btw.
Investeer vandaag nog in een marketing-audit en laat je online marketing opbrengen.
Na de online marketing-audit ontvang je een uitgebreid rapport met aanbevelingen en verbeterpunten voor je online marketingstrategie.
Ons team staat klaar om je te begeleiden bij de implementatie van deze aanbevelingen, of het nu gaat om het optimaliseren van je advertentiecampagnes, het verbeteren van je SEO-strategie of het verhogen van je sociale media-engagement.
We bieden ook voortdurende ondersteuning en monitoring om ervoor te zorgen dat je online marketinginspanningen blijven renderen op lange termijn.
Groeien