Heb je moeite om jouw merkverhaal te vertellen?
Een sterk merkverhaal helpt je om meer klanten te bereiken en die klanten aan je merk te binden. Het resultaat? Meer verkoop.
Breng jouw bedrijf tot leven met een onderscheidend merkverhaal.
Wij helpen je met het uitschrijven van een merkverhaal dat jou op het lijf geschreven staat!
Jouw merkverhaal is het kloppend hart van je bedrijf. Het is wat je onderscheidt van de concurrentie en wat je klanten aanspreekt. Een sterk merkverhaal helpt je om meer klanten te bereiken en die klanten aan je merk te binden. Het resultaat? Meer verkoop.
Maar hoe zet je een sterk en onderscheidend merkverhaal neer? En hoe zorg je ervoor dat je verhaal aanslaat bij je doelgroep? Tricky, niet?
Wel, geen nood! Wij helpen je met het uitschrijven van een merkverhaal dat jou op het lijf geschreven staat. We werken samen met jou om je verhaal te ontdekken, te ontwikkelen en te vertellen.
Bij Cowire willen we het onderscheid maken en dat weerspiegelen we in onze aanpak. Kies je voor ons, dan kies je voor:
Jouw vaste contactpersoon ondersteunt jou proactief met deskundig advies en effectieve strategieën
Een team van ervaren marketeers onder 1 dak. Zo heb je meteen alle expertises en vakkennis in huis
We hanteren geen vage beloftes of ingewikkelde plannen. We geloven in een concrete en resultaatgerichte aanpak
Je bent steeds in direct contact met onze experts, wat zorgt voor een snelle opvolging en heldere communicatie
Je weet niet waar je moet beginnen. Een merkverhaal is meer dan alleen een slogan of logo. Het is een verhaal dat je merk tot leven brengt. Het kan moeilijk zijn om te weten waar je moet beginnen als je nog nooit een merkverhaal hebt gemaakt.
Je wil weten wat je doelgroep wil. Een merkverhaal schrijf je voor je doelgroep. Zij moeten zich erin kunnen herkennen. Het is belangrijk om te weten wat je doelgroep belangrijk vindt en wat ze willen horen. Daarnaast is het een kwestie van de juiste toon te vinden die de juiste snaar zal raken.
Je wil jouw merkverhaal consistent vertellen. Een merkverhaal moet eenduidig worden verteld op alle kanalen. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat je verhaal overal hetzelfde is, van je website tot je marketingmateriaal. Alleen dan kom je geloofwaardig over.
Je wil je merkverhaal aanpassen aan je huidige situatie. Als je bedrijf groeit of zich ontwikkelt, kan je merkverhaal misschien minder relevant zijn geworden voor je doelgroep. Het is dan belangrijk om je merkverhaal te evalueren en bij te sturen aan de veranderende omstandigheden.
Dit traject komt in aanmerking voor een subsidie van 30% via de kmo-portefeuille.
Een sterk merkverhaal biedt jou onder meer volgende voordelen:
Je kan je merkverhaal op verschillende manieren gebruiken, zoals op je website, in marketingmateriaal, op sociale media, in persberichten en in gesprekken met klanten. Het moet overal worden geïntegreerd waar je je merk communiceert.
Een merkverhaal is een onderdeel van je merkstrategie. Terwijl een merkverhaal het vertellende aspect is dat je merk tot leven brengt, omvat een merkstrategie bredere doelstellingen, doelgroepanalyse, concurrentieanalyse en positionering op de markt.
Zeker! Cowire is een geregistreerd dienstverlener voor de kmo-portefeuille voor de pijlers Advies (registratienummer: DV.A241120) en Opleiding (registratienummer: DV.O241121) op vlak van online marketing.
Dit traject komt in aanmerking voor een subsidie van 30% voor kleine ondernemingen en een subsidie van 20% voor middelgrote ondernemingen via de kmo-portefeuille.
Wil je graag meer weten over wat deze interessante maatregel voor jouw bedrijf kan betekenen? Als geregistreerd dienstverlener begeleiden wij jou graag bij de aanvraag van deze subsidie.
Groeien