Jouw business meteen bovenaan in Google
Met Google-ads kan je gerichter en goedkoper adverteren dan traditionele offline advertenties.
Het grote voordeel van Google-advertenties is dat het verkeer actief op zoek is, waardoor er een hogere buy-intent is.
Cowire toont jouw converterende advertenties aan de juiste personen, op de juiste locatie en op het juiste moment. Wij zetten jou in poleposition!
Google is vandaag een werkwoord geworden. Het adresje van die nieuwe bistro? Even Googlen! Wat anderen denken over dat reisbureau? Even Googlen! Hoe ik de maaltafels aanleer aan Sofie’tje? Even Googlen? Krijg ik voldoende vitamientjes binnen? Even aan Dr. Google vragen. Het is een natuurlijke reflex.
En misschien heeft jouw website, wel precies het antwoord dat ze zoeken. Tja, dan is het vooral belangrijk om ervoor te zorgen dat jij helemaal bovenaan rankt. Wil je zelfs nog boven de zoekresultaten staan die Google automatisch voorstelt? Dan is Google Ads helemaal jouw ding.
Met Google Ads bereik je jouw doelgroep wanneer zij op zoek gaan naar jouw producten of diensten. Aan de top staan, is dus helemaal toppie!
We gaan steevast the extra mile voor iedere klant.
We vinden het cruciaal dat jij als klant snapt wat wij voor je doen.
Je kan bij ons terecht voor alles van online marketing.
Jij wil maar één ding: resultaat. Wel, dat is exact waar wij voor gaan.
Adverteren op Google. Ooit heb je gehoord dat het allerlei nieuwe leads en klanten kan opleveren. Je hebt het dan ook geprobeerd, misschien zelfs iemand ingehuurd die zichzelf ‘SEA-specialist’ noemt – zonder resultaat. En tijd om uit te dokteren waarom de resultaten uitblijven, heb je niet.
Spijtig. Want het grote voordeel van Google Ads is dat mensen actief op zoek naar een oplossing. En jij kan precies hierop inspelen. Een win-win voor beiden dus.
Wij stellen een advertentiecampagne voor je op. Onze specialisten bekijken het hele plaatje en creëren bijvoorbeeld ook een overtuigende landingspagina waarop mensen terechtkomen als ze op je advertentie klikken.
Met Google Ads kan je gerichter en goedkoper adverteren dan met traditionele offline-advertenties.
Door te adverteren op Google-search bereik je je namelijk je doelgroep precies wanneer zij op zoek gaan naar jouw producten of diensten.
Google-shopping-advertenties zijn dan weer een manier om je productcatalogus online te promoten. Shopping-advertenties tonen een afbeelding, prijs, titel, winkelnaam en meer informatie in de advertentie, terwijl tekstadvertenties alleen tekst laten zien.
Via Google-display-ads bereiken we je doelgroep(en) terwijl ze op hun favoriete websites browsen, een YouTube-video aan een vriend laten zien, hun Gmail-account checken of mobiele apparaten en apps gebruiken.
SEA of Search Engine Advertising werkt via zoektermen die gebruikers intikken om tot jouw product of dienst te komen. De kwaliteit van de Google-advertenties en die van de webpagina’s waar de advertentie naar verwijst, is wel cruciaal. Google heeft verschillende advertentiemethoden uitgewerkt zodat iedere adverteerder zijn specifiek doel kan bereiken. Wanneer de Google-ads correct zijn ingesteld en opgebouwd, is hoog scoren niet zo moeilijk. Google doorgronden echter wel. Resultaatgericht adverteren via Google-ads is echt specialistenwerk.
Google Ads biedt diverse voordelen voor bedrijven die online zichtbaarheid willen vergroten en hun doelgroep effectief willen bereiken.
Een van de belangrijkste voordelen van Google Ads is de gerichte targetingmogelijkheden. Adverteerders kunnen hun doelgroep specifiek selecteren op basis van locatie, demografische gegevens, interesses en zoekgedrag. Dit zorgt ervoor dat advertenties worden weergegeven aan mensen die al geïnteresseerd zijn in de aangeboden producten of diensten, wat de kans op conversies verhoogt.
Daarnaast biedt Google Ads flexibele budgetopties, waardoor adverteerders volledige controle hebben over hun advertentie-uitgaven. Er zijn geen vaste kosten en adverteerders kunnen hun budget op elk moment aanpassen.
Bovendien biedt het platform gedetailleerde meet- en analysemogelijkheden. Adverteerders kunnen inzicht krijgen in het gedrag van hun doelgroep, de prestaties van hun advertenties volgen en deze optimaliseren om een beter rendement op hun investering te behalen.
Een ander voordeel van Google adverteren is de mogelijkheid om verschillende advertentie-indelingen te gebruiken, zoals tekstadvertenties, display-advertenties en videoadvertenties. Hierdoor kunnen adverteerders hun boodschap op verschillende manieren overbrengen, afhankelijk van de voorkeuren van hun doelgroep.
Kortom, Google adverteren biedt adverteerders de kans om hun online zichtbaarheid te vergroten, gericht hun doelgroep te bereiken, flexibel te zijn met hun budget en gedetailleerde inzichten te verkrijgen voor het optimaliseren van hun advertentiecampagnes.
Search ads zijn advertenties die bovenaan de lijst van relevante websites voor jouw zoekwoord staan. Ze bevatten het woord ‘advertentie’. De advertentie bestaat uit een titel, een URL, een korte tekst en advertentie-extensies (winkellocatie, belknop, sterke punten, diensten …).
Door te adverteren op Google-search bereik je je doelgroep wanneer zij op zoek gaan naar jouw producten of diensten.
Google-shopping-advertenties zijn een manier om je productcatalogus online te promoten. Shopping-advertenties tonen een afbeelding, prijs, titel, winkelnaam en meer informatie in de advertentie, terwijl tekstadvertenties alleen tekst laten zien.
Via Google-display-ads bereiken we je doelgroep(en) terwijl ze op hun favoriete websites browsen, een YouTube-video aan een vriend laten zien, hun Gmail-account checken of mobiele apparaten en apps gebruiken.
Wanneer je inzet op Google-adverteren, is het kiezen van de juiste woorden van cruciaal belang.
De woorden die je gebruikt in je Google Ads-campagnes bepalen wie je advertenties te zien krijgt. Het is belangrijk om relevante zoekwoorden te kiezen die overeenkomen met de producten of diensten die je aanbiedt.
Door strategisch te zijn in het selecteren van deze woorden, vergroot je de kans dat jouw Google-advertenties worden weergegeven aan mensen die op zoek zijn naar wat je te bieden hebt.
Het gebruik van de juiste woorden in je Google Ads-campagnes kan leiden tot meer klikken, verkeer naar je website en uiteindelijk tot meer succes voor je bedrijf.
Het antwoord op de vraag of Google ads uitbesteden duurder is dan SEO, hangt af van verschillende factoren. Google Ads stelt bedrijven in staat om direct zichtbaar te zijn bovenaan de zoekresultaten, maar het kan duur zijn, vooral als er veel concurrentie is voor bepaalde zoekwoorden. Bedrijven betalen voor elke klik op hun advertentie.
Aan de andere kant vereist SEO een consistente inspanning en tijd om organisch verkeer naar de website te trekken. Hoewel het resultaten op de lange termijn oplevert, kan het even duren voordat een website hoge posities in de zoekresultaten bereikt. SEO vereist expertise en het begrijpen van de algoritmes van zoekmachines om effectief te zijn.
Als het gaat om de keuze tussen Google Ads en SEO, is het belangrijk om zowel je budget als je langetermijndoelen in overweging te nemen. Sommige bedrijven kiezen ervoor om een combinatie van beide strategieën te gebruiken om zowel direct verkeer als duurzame online zichtbaarheid te bereiken.
Dus, is Google Ads duurder dan SEO? Het hangt af van je specifieke situatie, doelen en budget. Beide methoden hebben hun plaats in een uitgebalanceerde online marketingstrategie, en het is vaak slim om ze te combineren voor maximale effectiviteit.
Absoluut! Dit betekent dat wij alle kennis en ervaring in huis hebben om van jouw advertenties een succes te maken. Bekijk hier onze registratie bij Google als Google-partner: https://www.google.com/partners/agency?id=1120512496
Voor nieuwe accounts kunnen wij jou als Google partner 400 euro gratis advertentiekrediet aanbieden.
Bij het meten van Google Ads-prestaties zijn er verschillende belangrijke Key Performance Indicators (KPI’s):
Naast het maandelijkse advertentiekrediet hanteren wij een éénmalige setupkost en vervolgens een maandelijkse fee voor de opvolging en rapportering van de Google advertenties. Deze optimalisaties omvatten taken zoals het monitoren van de prestaties van de campagnes, het aanpassen van biedingen en budgetten, het testen van verschillende advertentievarianten, het toevoegen of verfijnen van zoekwoorden en het verstrekken van de maandelijkse prestatierapporten en bijhorende toelichting.
Groeien