Jouw business meteen bovenaan in Google
Google is vandaag een werkwoord geworden. Het adresje van die nieuwe bistro? Even Googlen! Wat anderen denken over dat reisbureau? Even Googlen! Hoe ik de maaltafels aanleer aan Sofie’tje? Even Googlen? Krijg ik voldoende vitamientjes binnen? Even aan Dr. Google vragen. Het is een natuurlijke reflex.
En misschien heeft jouw website, wel precies het antwoord dat ze zoeken. Tja, dan is het vooral belangrijk om ervoor te zorgen dat jij helemaal bovenaan rankt. Wil je zelfs nog boven de zoekresultaten staan die Google automatisch voorstelt? Dan is Google Ads helemaal jouw ding.
Met Google Ads bereik je jouw doelgroep wanneer zij op zoek gaan naar jouw producten of diensten. Aan de top staan, is dus helemaal toppie!
Adverteren op Google. Ooit heb je gehoord dat het allerlei nieuwe leads en klanten kan opleveren. Je hebt het dan ook geprobeerd, misschien zelfs iemand ingehuurd die zichzelf ‘SEA-specialist’ noemt – zonder resultaat. En tijd om uit te dokteren waarom de resultaten uitblijven, heb je niet.
Spijtig. Want het grote voordeel van Google Ads is dat mensen actief op zoek naar een oplossing. En jij kan precies hierop inspelen. Een win-win voor beiden dus.
Wij stellen een advertentiecampagne voor je op. Onze specialisten bekijken het hele plaatje en creëren bijvoorbeeld ook een overtuigende landingspagina waarop mensen terechtkomen als ze op je advertentie klikken.
Met Google Ads kan je gerichter en goedkoper adverteren dan met traditionele offline-advertenties.
Door te adverteren op Google-search bereik je je namelijk je doelgroep precies wanneer zij op zoek gaan naar jouw producten of diensten.
Google-shopping-advertenties zijn dan weer een manier om je productcatalogus online te promoten. Shopping-advertenties tonen een afbeelding, prijs, titel, winkelnaam en meer informatie in de advertentie, terwijl tekstadvertenties alleen tekst laten zien.
Via Google-display-ads bereiken we je doelgroep(en) terwijl ze op hun favoriete websites browsen, een YouTube-video aan een vriend laten zien, hun Gmail-account checken of mobiele apparaten en apps gebruiken.
SEA of Search Engine Advertising werkt via zoektermen die gebruikers intikken om tot jouw product of dienst te komen. De kwaliteit van de advertenties en die van de webpagina’s waar de advertentie naar verwijst, is wel cruciaal. Google heeft verschillende advertentiemethoden uitgewerkt zodat iedere adverteerder zijn specifiek doel kan bereiken. Wanneer de advertenties correct zijn ingesteld en opgebouwd, is hoog scoren niet zo moeilijk. Google doorgronden echter wel. Resultaatgericht adverteren is echt specialistenwerk.
Search ads zijn advertenties die bovenaan de lijst van relevante websites voor jouw zoekwoord staan. Ze bevatten het woord ‘advertentie’. De advertentie bestaat uit een titel, een URL, een korte tekst en advertentie-extensies (winkellocatie, belknop, sterke punten, diensten …).
Door te adverteren op Google-search bereik je je doelgroep wanneer zij op zoek gaan naar jouw producten of diensten.
Google-shopping-advertenties zijn een manier om je productcatalogus online te promoten. Shopping-advertenties tonen een afbeelding, prijs, titel, winkelnaam en meer informatie in de advertentie, terwijl tekstadvertenties alleen tekst laten zien.
Via Google-display-ads bereiken we je doelgroep(en) terwijl ze op hun favoriete websites browsen, een YouTube-video aan een vriend laten zien, hun Gmail-account checken of mobiele apparaten en apps gebruiken.
Absoluut! Dit betekent dat wij alles kennis en ervaring in huis hebben om van jouw advertenties een succes te maken. Bekijk hier onze registratie bij Google: https://www.google.com/partners/agency?id=1120512496
Voor nieuwe accounts kunnen wij jou als Google partner 400 euro gratis advertentiekrediet aanbieden.
Bij het meten van Google Ads-prestaties zijn er verschillende belangrijke Key Performance Indicators (KPI’s):
Naast het maandelijkse advertentiekrediet hanteren wij een éénmalige setupkost en vervolgens een maandelijkse fee voor de opvolging en rapportering. Deze optimalisaties omvatten taken zoals het monitoren van de prestaties van de campagnes, het aanpassen van biedingen en budgetten, het testen van verschillende advertentievarianten, het toevoegen of verfijnen van zoekwoorden en het verstrekken van de maandelijkse prestatierapporten en bijhorende toelichting.
Groeien